Buzz me baby
Afgelopen weekend ontving ik de eerste Buzzbox.
De watbox?
De Buzzbox.
Buzzer, misschien ken je het niet, is een marketingbureau gericht op Word of Mouth. Of, zoals ze het zelf omschrijven: “Bij Buzzer kunnen actieve, mondige consumenten de nieuwste producten testen en hun mening daarover delen en verspreiden.”.
Ik ben aangemeld bij Buzzer. De afgelopen drie jaar heb ik onder andere Jillz, de Philips Sonicare, heerlijk geurende vuilniszakken (?), Nivea Crème, Unox Soep, RoC producten en fruitdranken getest. Soms leuk, Jillz bezorgde ons een feestelijke avond in de stad. Soms minder leuk, de geurende vuilniszakken zorgden ervoor dat ik nooit meer in een lavendelbad wil.
En dan nu, de Buzzbox. Soms moet je voor testproducten betalen, zoals een thuistap of de Sonicare. Deze Buzzbox kostte tien euro. Mij niet, want…ik doe mee aan de groep videobloggers (heet tegenwoordig vlog geloof ik?). Een nieuw experiment van Buzzer. Bij de belofte dat ik een filmpje op mijn blog zou plaatsen, bijvoorbeeld van het uitpakken van de box, hoefde ik dat tientje niet te betalen.
Vol spanning maakte ik de eerste Buzzbox open en…wat een teleurstelling!
De eerste Buzzbox had ik iets spectaculairder verwacht. Zeker als je de volgende Buzzbox weer voor tien euro gaat aanbieden. Denk dat er een heleboel mensen nee gaan zeggen. Een WC-blok, een geurverfrisser (MET de al eerder verbannen lavendelgeur), tissues (niets nieuws), wortelchips (die we al eens gebuzzed hebben), de Paaseditie van de Libelle, Color Cather Doekjes (wel handig, die waren net op) en…de rest ben ik nu alweer vergeten. Oh ja, een bon om schoonmaakspullen te bestellen bij Truus.nl, met een link die niet werkte. En verder? Nou ja, kijk het filmpje maar.
Om nou te voorkomen dat je net zo teleurgesteld bent als ik, ook een video van het liedje dat opstond tijdens het uitpakken. “Buzz me baby” van Fleetwood Mac. Dan ga ik ondertussen maar even wat schoonmaken ofzo. Zonder lavendelgeur. Misschien ga ik dat wel filmen, voor mijn vlog. Hoewel, denk ’t niet.

